Disfunción eréctil submarina.

Iniciado por Warm, Mayo 10, 2013, 08:36:45 AM

Tema anterior - Siguiente tema

usuario

pero si el chiste de la embajada de Laos es tan viejo como la fuga de Roldán! Vd por edad debe conocerlo!

k98k



Dios los crí­a y los desperdicios siempre flotan.

Sergiostropovich

Pero qué dices hombre, a ver si lo presentan los comunistas a las europeas y hunden al PSOE de una vez por todas.

Sergiostropovich

Los alemanes solidarizándose con Yoko Ono. Que si a ellos, tan eficientes, les pasa, a quién no podrí­a ocurrirle, ¿eh? Yo le enviarí­a el link a la buenorra de la Navy.


El fiasco del ‘drone’ alemán sacude al Gobierno de Merkel

En EADS no quieren saber nada de los problemas del Euro Hawk. El tremendo artilugio no ha obtenido licencia de vuelo porque carece de un sistema de alerta contra las colisiones. Es un fallo garrafal para un proyecto tan ambicioso, que podrí­a haberse subsanado cuando empezó a desarrollarse hace 10 años. Según investigaciones del Frankfurter Allgemeine, ya en 2004 llegaron advertencias de las autoridades de seguridad aérea. A finales de 2011, concluyen los reporteros, era ya obvio que poner a punto el drone para el espacio aéreo alemán costarí­a 500 millones de euros adicionales. Pero el proyecto ha seguido adelante hasta la semana pasada. Ni las empresas implicadas ni las Fuerzas Armadas admiten responsabilidades.

http://internacional.elpais.com/internacional/2013/05/22/actualidad/1369251214_606588.html




Lacenaire

Pues que le alarguen el morro, ya ves tú.

Dan


sólo se hace a autorizado

Le Monde.fr
23 mai 2013
PLOUF ja...ja â€" L’Espagne dépense une fortune pour des sous-marins qui coulent oh, la, la Le S-80, futur sous-marin espagnol, fabriqué par Navantia.


A cause d'une erreur de calcul, les quatre sous-marins dernier cri qu'est en train de faire construire la marine espagnole seront certainement trop lourds pour naviguer. Pourtant, un acompte de 530 millions d'euros a déjí  été versé au constructeur, sur un contrat total de 2,2 milliards d'euros.
Ce dernier, Navantia, a avoué que les sous-marins qu'il a produits pí¨sent chacun 100 tonnes de trop, sur un poids total environnant les 2 000 tonnes. Largement de quoi envoyer les insubmersibles par le fond, explique le site américain Quartz.
Le ministí¨re de la défense va donc íªtre contraint de mettre la main au porte-monnaie pour réparer l'erreur du constructeur. Deux scénarios sont possibles : infliger une cure de minceur aux bí¢timents, ou les allonger pour compenser le "gras" en trop. Selon la version espagnole du site The Local, chaque mí¨tre supplémentaire devrait coí»ter 7,5 millions d'euros. Par ailleurs, déjí  retardée de 2014 í  2016, la livraison des sous-marins sera encore reportée de un í  deux ans í  cause de ce cafouillage.
Pour se défendre, le constructeur Navantia s'est plaint de "l'ingérence de personnes non qualifiées" dans le chantier a mi me cualificaron con una etiqueta de aní­s del mono... igual es eso, visant directement le ministre de la défense, qui aurait régulií¨rement ajouté de nouveaux éléments au cahier des charges depuis 2005, comme des équipements électroniques ou des systí¨mes de combat, sans en mesurer les conséquences.

Los franceses hijosdeputa todos, que majos son.

sólo se hace a autorizado

El artí­culo no se hace eco de noticia española sino yanqui... España a Francia lo que Murcia a Parí­s.


http://qz.com/86988/spain-just-spent-680-million-on-a-submarine-that-cant-swim/#

Spain just spent $680 million on a submarine that can’t swimBy Roberto A. Ferdman â€" May 21, 2013

The S-80, clearly computer-generated. Navartia One of Spain’s largest defense splurges may also be one of its most embarrassing. After spending nearly one-third of a $3 billion budget to build four of the world’s most advanced submarines, the project’s engineers have run into a problem: the submarines are so heavy that they would sink to the bottom of the ocean.
Miscalculations by engineers at Navantia, the construction company contracted to build the S-80 submarine fleet, have produced submarines that are each as much as 100 tonnes (110 US tonnes) too heavy. The excess weight sounds paltry compared to the 2,000-plus tonnes (2,205 US tonnes) that each submarine weighs, but it’s more than enough to send the submarines straight to the ocean’s floor.
Given the mistake, Spain is going to have to choose between two costly fixes: slimming the submarines down, or elongating them to compensate for the extra fat. All signs point to the latter, which will be anything but a breezeâ€"adding length will still require redesigning the entire vessel. And more money on top of the $680 million already spent.
Spain’s defense ministry, the government arm responsible for overseeing the project, has yet to say how much the setback will cost in both time and money. But Navantia has already estimated that its mistake will set the project back at least one or, more likely, two years. And the Spanish edition of European news site The Local reported that each additional meter added to the S-80s, already 71 meters in length, will cost over $9 million.
It’s a costly mistake on many fronts. The state-of-the-art submarines were meant to be the first entirely Spanish-designed and built. Incompetence is likely going to cost the country at least some of the glory. Electric Boat, a subsidiary of US-based technology firm General Dynamics, has already evaluated the project and could be hired as a consultant to save the job.
Otros que no se enteran (tampoco es que la US Navy quiera publicidad como "sumergibles")... el contrato es estado-estado... afortunadamente.

Another bailout for Spain. This is getting all too familiar.

yonnon

#68
Cita de: Yoko Ono o Sí­ link=topic=15195.msg1252297#msg1252297visant directement le ministre de la défense, qui aurait régulií¨rement ajouté de nouveaux éléments au cahier des charges depuis 2005, comme des équipements électroniques ou des systí¨mes de combat, sans en mesurer les conséquences.



ahi dicen claramente que la culpa el del señor minihtro por querer meterle mas juguetitos electonicos al cacharro

sólo se hace a autorizado

Muruena podí­a hacerle un retrato al pobre Morenés, todo latex-preparado para meterle cosas electrónicas y viscosas al Isaac Peral.

zruspa


sólo se hace a autorizado

Joder, vaya torpeda... supongo que deberí­a conocer al músico y a la actriz... bueno, es lo que hay... vaya torpeda...

The Daily Telegraph:

£2 billion Spanish navy submarine will sink to bottom of sea dividir por cuatro, que la periodista esta no se entera y encima si pregunta a los albinos estos con sobrecostes absurods en ingenierí­a que ya tiene 40 años los SSN les salen al final (dividiendo costes no recurrentes) por 4 billion c/u

A new submarine commissioned by the Spanish navy at a cost of 2.2 billion euros (£1.9billion) has been discovered to contain a serious design flaw â€" it is too heavy and will sink like a stone.

By Fiona Govan, Madrid - 22 May 2013

Miscalculations at the engineering stage tu puta madre Fiona, que lo que no sabe se provisiona y si luego te meten el doble de todo para la misma provisión, traca, dos duros para el menda triturador de euros have been blamed for a two-year delay in delivery of the first of four submarines commissioned from Spain's state-owned shipbuilder Navantia.

Last month it emerged that the Isaac Peral sub â€" part of the new S-80 series and named in honour of the Spanish man credited by some as the inventor of the underwater vessel â€" was at least 75 tons overweight, an excess that could compromise its ability to surface after submerging.
Navantia admitted the existence of "deviations related to the balance of weight" in the vessel and estimated it would take up to two years more to correct the problem.
The 233ft vessel may have to be lengthened to compensate for the excess weight, a redesign that comes with an estimated cost of 7.5 million euros per extra metre.
The shipbuilders based in Cartagena, southern Spain, are now seeking "technical experts from abroad" to advise in the redesign of what was billed as the "most modern conventional submarine".
The original date for delivery was scheduled for March 2015 but it is now expected to be delayed by up to two years.
The Spanish navy commissioned four of the submarines at a cost of 2.2 billion, one of the most expensive contracts in Spain's military history, but will now be facing a much larger bill.
In the meantime they will also have to pay costs of keeping the current ageing submarine fleet in operation at an estimated 15 million euros per year. Spain's Ministry of Defence has seen its budget cut by some 30 per cent since the start of the economic crisis in 2008 in an austerity drive aimed at reducing the nation's public deficit.A los ingleses les escanta hablar de la crisis española, mira como Le Monde no decí­a esta boca es mí­a, como no hacen mas que tentarse su posible crisis en euros...
Va, a la mierda... el submarino inmersión hace.



zruspa

Cita de: Yoko Ono o Sí­ en Mayo 29, 2013, 05:55:40 PM
Joder, vaya torpeda... supongo que deberí­a conocer al músico y a la actriz... bueno, es lo que hay... vaya torpeda...

https://www.youtube.com/watch?v=P5Htp3igYns

Lánzale estos proyectiles a Mrs Govan.

JM

#73
In God we trust (sometimes, some pictures: http://www.areopago.eu/index.php?topic=888.msg574445#msg574445 )... (C) Extineo

zruspa

Cita de: JM en Junio 04, 2013, 02:51:36 PM
Mira Icti. en Le Monde hablan de ti

fascinado estoy con los modales de los comentaristas. Más aun con que... algunos parece que saben de lo que hablan.